SUKUJUHLA 13.7.1996

Aika               La 13.07.1996 klo 13.00 alkaen

Paikka            Butilkinin sukutila Siilinjärvi Pajulampi

Osallistujat                           n. 90 henkeä

Petjakko-Ojala-Sauhke-suku kokoontui toista kertaa sukujuhlaan

Johannes Butilkin talon isäntänä toivotti suvun jäsenet seuralaisineen tervetulleeksi sukujuhlaan.

Sukutoimikunnan puheenjohtaja Pekka Ojala toivotti toimikunnan puolesta suvun jäsenet seuralaisineen tervetulleeksi sukujuhlaan ja  kiitti talon isäntäväkeä Johannes ja Eila Butilkinia kutsusta saapua kauniille Pajulammen rannalle viettämään sukujuhlaa sekä  kiitti kaikkia Butilkinin sisaruksia perheineen järjestelyistä sukujuhlan onnistumiseksi.

Pekka Ojala esitteli Ojala -Sauhke suvun ja Santeri Petjakko esitteli Petjakon suvun.

Maittavan  ja runsaan  lounaan ja  kahvin jälkeen  oli vapaamuotoista seurustelua sekä köydenvetoa  ja saappaanheittoa suvuttain  tai sekajoukkuettain sekä yksilölajina tikanheittoa. Osallistujia oli kaikista sukuhaaroista runsaasti.

SUKUKOKOUS

Kokouksen avaus

Toimikunnan puheenjohtaja Pekka Ojala avasi sukukokouksen ja toivotti kaikki tervetulleeksi kokoukseen.

Sukukokous hiljentyi muistelemaan kolmea sukumme jäsentä, jotka ovat poistuneet keskuudestamme viime sukukokouksen jälkeen.

Puheenjohtajan ja   sihteerin valinta

Sukukokouksen puheenjohtajaksi valittiin Pekka Ojala

joka kutsui sihteeriksi Olavi Sauhkeen

Toimikunnan jäsenten valinta

Valittiin toimikunnan jäseneksi sukuhaaroittain  seuraavat henkilöt:

Jegor   Sauhkeen sukuhaara

Fiina Haukijärvi o.s. Ojala ja varalle Jukka Ojala

Pekka Ojala varalle Olavi Sauhke

Niina Voutilainen o.s. Ojala varalle Aune Huumonen o.s.Ojala

Ilmari Butilkin varalle Johannes Butilkin

Terttu Markkanen o.s. Sauhke varalle Pentti Sauhke

Maria Tiitinen o.s. Sauhke varalle Veli Tiitinen

Wasili  Sauhkeen sukuhaara

Raisa Matveinen o.s. Pekkola varalle Pirkko Lindgvist o.s. Sauhke

Nikolai Petjakon sukuhaara

Veijo Petjakko varalle Sinikka Petjakko-Johansson

Kunniapuheenjohtajan   valinta

Sukukokous valitsi yksimielisesti suvun vanhimman Maria Jegorintytär Tiitisen o.s. Sauhkeen kunniapuheenjohtajaksi ja hänet vapautettiin kaikista maksuista seuraavissa sukujuhlissa.

Toimikunnan puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan valinta

Sukukokous valitsi yksimielisesti toimikunnan  puheenjohtajaksi Pekka Ojalan ja varapuheenjohtajaksi valittiin Ilmari Butilkinin

Toimikunnan tehtävät

Sukukokous esittää toimikunnalle tehtäväksi seuraavat asiat:

Uuden sukujuhlan ja -kokouksen järjestäminen vuonna 1998.

SALMI- matkalle kesällä 1997 lähtijöiden kartoitus ja mahdollisesti matkan järjestäminen matkatoimiston avulla.

Sukupuun- ja historiikin laatimisen alkuun saattaminen etsimällä sukututkimuksesta innostuneita jäseniä.

Kokouksen päättäminen

Sukukokous esittää parhaat kiitokset sukujuhlan järjestäjille Johannes ja Eila Butilkinille ja Butilkinin sisaruksille perheineen.

Puheenjohtaja kiitti sukukokousväkeä  ja toivotti iloista sukujuhlan jatkoa ja päätti kokouksen.

Puheenjohtaja                       Pekka Ojala

Sihteeri                                Olavi Sauhke

Liitteenä:        Kokouskutsu ja ote vieraskirjasta

Jakelu:           Toimikunnan jäsenet

Johannes ja Eila Butilkin

Olavi Sauhke 01.09.2022 06:47

Hei ! Onko kysymys Niilo ( Nikolai Sauhkesta ). Hänellä oli tytär Pyhäsalmella mutta en tiedä hänestä tälä hetkellä.Karjalan Praasniekat sivulla on hänen puh.n

yrjö sauhke 25.02.2022 09:46

hei
fonectasta tai puhelintiedustelusta saat pentti sauhken tai paavo sauhken puhelinnnuerot he ovat vesannolla (rautalampi) ja ovat nikolai sauhken lapsia

Pirjo fröberg om.Jetsonen 19.02.2022 06:33

Etsitään Nikolai Sauhken perillisiä

yrjö sauhke 19.07.2022 15:56

hei koska terttu markkanen on luettelossa tässä hänen
numeronsa 0503799950 hän on nikolai sauhken nuorin tytär
terv ys

Pirjo Fröberg 09.07.2022 09:48

Niin olisi hakusessa nikolai sauhken tyttäriä.tai heidän perillisiä.

| Vastaa

Uusimmat kommentit

09.11 | 22:01

Löysin Rajaselän vanhemman pyhäkön kuvvan ja se on facebookin Salmi-sivuilla. en muista mistä sen löysin ehkäpä jostain kirjasta.

01.09 | 06:47

19.07 | 15:56

hei koska terttu markkanen on luettelossa tässä hänen
numeronsa 0503799950 hän on nikolai sauhken nuorin tytär
terv ys

09.07 | 09:48

Niin olisi hakusessa nikolai sauhken tyttäriä.tai heidän perillisiä.